חברת VisionBIT מתמחה בגיבוש אסטרטגיית ניהול קשרי לקוחות, CRM Strategy, רב ערוציות ובניית תהליכי עבודה חוצי ארגון:
-
שיפור שביעות רצון והגברת נאמנות הלקוחות תוך הגדלת ערך המותג
-
מובילים באופן ישיר לשיפור תוצאות העסקיות הארגוניות- הרחבת נתח הלקוח
-
שימור לקוחות ורכישת לקוחות חדשים בעידן הרשתות החברתיות וריבוי ערוצי התקשורת הלקוח היינו במרכז, הלקוח בוחר איך ומתי ליצור קשר עם הארגון, לנהל את הלקוח כנכס, לשמוע את קולו ולמקסם את חוויית הלקוח בכל נקודות המגע עם הארגון.
יש לטפח עם הלקוח מערכת יחסים לטווח ארוך תוך התאמת תהליכי השיווק, המכירה והשירות:
-
מה- הצעת מוצרים ושירותים התואמים לצורכי הלקוח, תוך הבנת הצרכים הייחודיים.
-
מתי- בשעות ובימים המתאימים ללקוח.
-
למי- בניית סיגמנטאציה של לקוחות, הגדרת מדדים כגון: ערך לקוח, רמת רווחיות לקוח ועוד.
-
כיצד- ניהול המגעים עם הלקוח בערוצים השונים תוך יישום אפקטיבי של תהליכי עבודה חוצי ארגון, תיחום בין BackOffice ל FrontOffice, הגדרת תחומי אחריות, הגדרת SLA ועוד. התאמת תהליכי עבודה ללקוח ולצורך ובזמן אמת.
אנו בחברת VisionBIT מלווים ויועצים לארגונים אסטרטגיית ניהול קשרי לקוחות, רב ערוציות ובניית תהליכי עבודה חוצי ארגון, המובילים באופן ישיר לשיפור תוצאות העסקיות הארגוניות- הרחבת נתח הלקוח, שימור לקוחות ורכישת לקוחות חדשים.
CRM- CX
ניהול קשרי לקוחת וחווית לקוח
השירותים שאנו מציעים :
-
ביצוע תהליך ניתוח ובחינה של התהליכים הקיימים, ושיפור תהליכים בזווית חווית לקוח , שיפור השירות , יעילות .
-
בנית אסטרטגיה לניהול קשרי לקוחות (CRM), תוך ראיית חווית הלקוח - CX -Customer Experience
-
בניית ארכיטקטורת מערכות הקשרים של לקוחות ותיחום בין המערכות הארגוניות התומכות, תוך דגש על פתרונות לחויות לקוח ושיפור השירות. Customer Service
-
הכנת RFP / RFI
-
ביצוע בחינה והמלצה על פתרונות מחשוב ב CRM Technology, Customer Experience
-
ניהול הפרויקט וניהול הטמעה
-
ניהול השינוי בארגון
מומחי VisionBIT מביאים מתודולוגיות סדורות ומוכחות, המותאמות לכל ארגון ומשולבות לאורך מחזור היישום של הפרויקט.